Luften gick ur mig.

Har nyss varit och sprungit en bra bit med Christian och Hampus runt brunnsviken. Var jätte mycket terräng så efter 10km var jag helt död. Det läskiga var att jag inte fick nästan nån luft utan halsen drog ihop sig. Började typ "pipa". Var skitläskigt och jag fick panik så Christian fick lugna ner mig. Kan bero på pollen. Tror jag måste nästan kolla upp det där. Tänk om det skulle vara nån form av astma. Det hoppas jag iaf verkligen inte.

Annars är jag lite seg eftersom jag jobbade igår till 22.15 på solvalla då det var elitloppet där. Där fick jag lägga tallrikar och preppa. Tror vi lade ca 1200 tallrikar med mat. Fick beröm av jobbar kompisarna och tilltro av de som var där ordinarie att jag skulle hålla koll på mina jobbar kompisar att de lade rätt och att det såg bra ut. Vilket var ju skoj.
totalt i veckan har jag jobbat 45timmar. Så milen och de 45 timmarna på stående fot känns.

Blommor och pin är inte så jäkla underbara alltid..







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0