Mums!

Jag och Christian har varit och ätit massa gott på restaurang kvarnen. Jag åt "SOS" till förrätt ock oxkinden till huvudrätt! Gissa om jag är mätt! Christian åt råbiff som förrätt och lambringa som huvudrätt. Riktigt bra ställe faktiskt!
Rekomenderas!

Har i övrigt jobbat på solvalla idag igen och ska också vara där på onsdag. Imorgon ska jag vara på nått ställe ute i tjota (asså hag har ingen koll). Efter jobbet var jag med en sväng förbi banken.

Just ja! Varförför gick vi ut och firade mitt på veckan? -Jo därför Christian fick nya jobbet på din bil. Nu är han snart "big shot" på firman.

Nu har vi hyrt film och ska lägga oss med bärbara på nån av våra mätta magar. Själv lutar jag åt Christians mage.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0