Lite det ena och det andra

Det är så mycket jag inte har skrivit om!

Igår var t.ex. min syrra och hälsade på med hennes kompis Magge :), jag hittade ett snyggt armband och t-shirt på monki för bara 180:- pix :)! Jag måste komma ihåg och gå dit oftare!

Jag har dessutom jobbat 42timmar denna vecka fast jag var i skolan i onsdags. Hur är det möjligt? Jo jag hade dubbla pass ena dagen då jag började 06.00 på morgonen och slutade 22.00 på kvällen. Ena stället var på stockholm open :)

Tidigare på dagen jobbade jag på Norra Latin då jag fick servera kaffe och bullar åt äldre medans jag fick höra på Leif Mannerström prata om mat vilket var faktisk en riktigt mysigt arbetspass!

Dessutom ligger jag bra till på Kemin :) Hade pluggat in det jag skulle göra tills kommande lektion till lektionen i onsdags. Dvs. jag ligger drygt 3kapitel innan. Men jag tänkte fortsätta plugga in de näst-nästa kapitlen :) Det är alltid bra att ligga före! Då blir varje genomgång en repition då jag kan fråga om det som var oklart då jag läste det själv. Dvs jag har redan luskat ut svagheterna.

Annars så har våran ena sänghalva kommit igen vilket är guuuudomligt skönt! Den hade varit på fasthetsbyte eftersom jag fick ont i ryggen av sängen vi valde först. Den var lite för hård... Det är bra med Carpe Diem; deras fasthetsgaranti!

Förra helgen köpte vi fina missoni handukar som vi hade spanat på! Fint med en färgklick i vårat väldigt vita badrum. Ska lägga upp en bild så snart vi fixat en ny glödlampa till taket ( vilket inte är så lätt som man kan tro då vi måste fixa en stege eftersom taket är högt!)

Just ja! Har färgat håret ännu en gång eftersom det blonda började skina igenom lite och då blev det lite "grönt", så nu är det lite mörkare men heltäckande.



Jag i min nya t-shirt! Har insett att det har varit en snygg-t-shirt-brist i min garderob.



Kommentarer
Postat av: Frida

Jag önskar uppdatering. :)

2011-10-30 @ 20:22:59
URL: http://fantastiskafrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0