Måndag till fredag

Bloggtorka här! Hehe

Måndags:

Allmänt upprop på kemin och jag och Christian firade ett år som gift :) Därför var jag ett tag och shoppade med Lisa på dagen också för att hitta presenter till Christian :). Han fick en fin blå halsduk och en skjorta (han gillar skjortor). Sedan åkte jag och Christian till kvarnen och åt :). Jag åt sillmacka till förrätt och renskavsgryta till huvudrätt. Sedan var jag galet mätt. Min mage gjorde så ont då vi gick hem!

Tisdags: Var ute och jobbade på ett ställe i järfälla. Gluttade på uggly betty efter.

Onsdag: Första Kemilektionen och riktiga uppropet. Förkyld och hängig. Åt middag på Hurtings. Det blev skaldjursgryta (soppa). Gluttade även på ugly betty idag..

Torsdag: Var ute och jobbade i järfälla idag igen (pluggade på vägen dit och tillbaka). Efter jobbet åkte jag förbi barkaby handelsplats och köpte en hatthylla och en list med krokar för 400:- totalt på Rusta. Tack BÄSTASTE Therese för tipset! Väl hemma blev det pluggning och jag såg de sista avsnittena jag hade kvar av ugly betty, snyft!

Fredag: Var ute och jobbade i järfälla denna dag med (pluggade även på vägen dit och tillbaka). Nu sitter jag och skriver detta. Planer? - Plugga! Ska ju klara denna kemi! Har dessutom gjort en soft spellista på spotify. En plugglista som ska avnjutas på dämpad nivå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0