Ny väska till mig och rock till Christian :)

Var inne på Sisters av slumpen eftersom Christian skulle in på Brothers. Hittade en jättefin väska där!
Det lilla fel som fanns var att det inte var en skinnväska som kommer hålla lääänge! Men priset var ju betydligt billigare och jag får vara rädd om den! Blev kär minuten jag provade den på axeln! Den är inte så stel som den ser ut på bilden, handtagen sitter inte fast på framsidan utan hänger på ett skönt sätt.:)

Nypd - 399:-

 

Egentligen hade jag planerat att köpa Kenzas jacka Kenza 3 på Åhlens där jag hade 20% rabatt på valfrivara. Men det hade naturligtvis bara fått in varmare jackor :)

Idag kom jag på att jag tyckte att Christian skulle få köpa rocken han hittade på J. Lindeberg istället för att jag köper en skinnjacka just nu. Jag klarar mig med min Moccajacka.

Sagt och gjort idag gick vi till Åhlens och betalade den med rabatten. Det blev fin rabatt på 800:-. Vilket var kanon. Nu ska de bara justera länden på den åt Christian, men om några dagar är den hemma.


Såhär ser Hans nya rock ut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0