Gott och blandat

Surt:
Dagen började med att jag väktes av Christian som frågade mig om inte jag skulle på jobbet... Klockan var inställd på fel tidzon på telefonen..

Beskt:
...Så jag bytte om lika fort som superman..typ.. och åt frukost! 10minuter tog det! Rekord? Jag var också framme på jobbet i tid. Väl på jobbet rullade allt på och fick beröm eftersom jag var så effektiv att vi inte behövde nån extra som kom upp på eftermiddagen som annars....

Sött:
..Sedan shoppade jag! Visar efter detta inlägg ;)....

Umami:
...Väl hemma blev det makrill (inte på burk :P) till middag och sedan en löptur :)....

Salt:
...Nu har jag och lyssnat lite medans polisen försökt ta sig in i lägenheten på våningen ovan. Lite oklart åt vilket håll det lutar så jag uttalar mig inte. Men en person fick föja med efter 1timme för att ta sig in genom dörren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0