NY smartare mobil på G!

Funderade mest på att köpa en Iphone 4 eller kanske en Samsung galaxy i början. Men efter att ha varit och pratat med en kille på en telefonbutik så hittade jag en annan jag gillade. Den är inte lika vacker men jag ska ge den en chans. Den var ju betydligt billigare och hade faktiskt saker jag skulle sakna som radio (japp jag använder den funktionen) och en riktigt bra kamera. Dessutom var störta pluset den stora skärmen utan att telefonen blev grotesk.

Hur som helst så väntar jag bara på att de ska packa ihop ordern, så jag kan knalla ned på Sveavägen till butiken och hämta den. 3000:- landar priset på (utan abonemang) vilket känns som ett fynd då jag var inriktad på en Iphone 4 som kostar 6000:- dvs dubbelt upp. Nu blir det lite höstkläder också :)

 

Specifikationer:
• Vikt - 126 gram
• Mått - 116x57x13 mm
• Taltid - upp till 7 timmar
• Passningstid - upp till 400 timmar
• Display - Capacitive, 854x480, 3,7"
• Operativ - Android 2.3
• Processor - Snapdragon MSM8255, 1 GHz
• Kamera - 8.1 MP, autofokus, LED blixt
• Minne - 320 MB
• Minnesplats - microSD (max 32 GB)
• Nät - 3G, HSDPA, GSM Quadband, EDGE
• Anslutningar - WLAN, Bluetooth, microUSB
• Övrigt - aGPS, FM-radio


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0