Söndag

Dagen kan man dela in i två läger. Den sega och den superpigga!

Sega delen:

Morgonen började med att jag åt frukost, för att sedan beställa telefonen och sedan åka och gymma. På gymmet saknade jag helt pump och ork. det blev bara dips, chins, sitpps, framåtlutad hantelrodd och plankan. Då var all energi slut. Efter gymmet tog vi tuben till T-centralen och köpte en kaffe på 7-eleven på vägen hem.  Hemma satt vi och pratade och drack vi upp vårat kaffe och tog lite turkisk youghurt med lite mandel på toppen.

Där någonstans hammnade vi på normalpigg.

Pigga delen:

Sedan lagade jag middag. Tom Kha Gai. En thaillänsk kyckling och kokossoppa. Bästa Thairätten om du frågar mig. Efter vi ätit blev jag superduktig! Liksom wow! Städade och Diskade i köket, Städade resten av lägenheten. Tog tag i lite övriga saker. Sprang upp i förrådet och sökte min Ma C bok men hittade Christians gamla. Skulle dessutom hämta ned höstkappan och höstskorna. Sedan blev det att hugga tag i matten som kom tillbaka efter ett tag :) Nu ligger jag med datorn pigg och vill sova så det går bättre på gymmet imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0