Igång med träning!

Nu har jag kommit igång och tränat! YEY! Gud vad det är skönt att hoppa in i dushen efter en löptur! Jag känner mig liksom hel igen! Jag har saknat det så utan att veta om det!  Iaf så har det blivit en tur idag och i lördags! Yey!

I Lördags blev det lite kortare med powerwalk i slutet men en lite längre vända, idag blev det mer i intervaller. Det brukar bli kungsholmsstrand och Norrmälarstrand då det beger sig! Gissa om jag var tomatröd då jag kom hem! Inte i min forna form liksom, men att komma igång igen är jobbigt och då får jag ge mig en liten klapp på huvudet (Duktig Elin). Imorgon är gym planerat. Längtar!


Kommentarer
Postat av: Lisa

Snyggt jobbat!!!

2011-09-06 @ 15:58:04
URL: http://forsner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0